Problem z turbiną

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zegar
    Classic
    • 2008
    • 7

    Problem z turbiną

    VW rowna do Volvo tyle ze Volvo wlasnie poszlo o krok do przodu i znowu trzebra równać ...
    zegi
  • karl
    Classic
    • 2007
    • 11

    #2
    Problem z turbiną

    Witam, jestem posiadaczem Octavii II 1.9 105 KM, przebieg 170 tyś i od paru dni mam problem z turbiną, tzn brak przyspieszania. W czasie jazdy raz samochód przyspieszy, a raz rozpędza się jak żółw. Tuż przed oddaniem go do warsztatu zapaliła się jeszcze kontrolka check. W warsztacie powiedziano mi, że komp wskazuje na błędy przepływomierza i czujnika wałka rozrządu. Przepływomierz nie możliwe by padł bo w sieprniu był wymieniany. Co do tego czujnika to podobno nie ma wpływu na przyspieszenie. Sprawdzili turbinę i wszystko z nią jest ok. Podobno jakiś czujnik (powietrza?) sterowania turbiną siadł, chociaż nie są pewni. Jutro oddaje go do ASO, żeby zdiagnozowali co z nim jest nie tak. Dodam, że w wakacje 2009 był też problem z przyspieszaniem (komp wskazał takie same błędy jak teraz), samochód dodatkowo strasznie kopcił. Wymieniłem przepływomierz i nic nie pomogło. Dopiero jak byłem w trasie w przypadkowym warsztacie zauważono, że jakaś rura do coolera jest przepalona i to było przyczyną kopcenia i braku przyspieszania. No ale nie minął nawet rok i znowu to samo :/ Czy ma ktoś jakiś pomysł co z tym autem jest nie tak?

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      Zamieszczone przez karl
      Przepływomierz nie możliwe by padł bo w sieprniu był wymieniany
      jak najbardziej jest to mozliwe
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • karl
        Classic
        • 2007
        • 11

        #4
        Tzn. może źle się wyraziłem, możliwe żeby padł, ale wtedy jak go wymieniłem też nic nie pomogło. Uważam, że jest przekłamanie na przepływomierz a przyczyna leży gdzie indziej. Pytanie własnie gdzie bo znając życie to w ASO będą chcieli od razu turbinę wymieniać a problem pozostanie

        Komentarz

        • tomil
          L&K
          S_OCP Member
          • 2008
          • 1179

          #5
          karl, na pewno nie masz
          Silnik: 1.9TDI ALH
          A tak poza tym
          Zamieszczone przez karl
          że jakaś rura do coolera jest przepalona i to było przyczyną kopcenia i braku przyspieszania. No ale nie minął nawet rok i znowu to samo :/
          A sprawdzili tą rurkę i tym razem? Czy ostatnim razem wymianiali czy może zakleili?
          It doesn't matter what we're losing
          It only matters what we're going to find!

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Loga trzeba zrobic, a nie wymieniac w ciemno :roll:

            Akurat przeplywki w OII i generalnie w tych nowych autach duzoooo rzadziej padaja nic mialo to miejsce do tej pory.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • juri
              Rider
              • 2010
              • 349
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              ja tez myślałem ze mam problem bo zaczyna łapać raz na jakis czas tryb awaryjny, a przede mną było chipowanie u aligatora, powiedziałem mu jak sprawa stoi przed trasa do niego poruszałem sztanga przegoniłem na trasie porządne moją i już u niego logi dynamiczne przed programem i wszystko mi powiedział odrazu że przepływka lux, egr lux, n75 lux, przeładowań brak, tylko lekko zapieczone łopatki ale jeszcze hula i dało się program postawić,
              tak że do dobrego elektryka i logi zrobić, jak elektryk nie odczyta za bardzo to tu koledzy pomogą
              Spot Graniczny Małopolska - Podkarpacie, piątek 23.11.2012r. godz. 18.00, Pogórska Wola, Zajazd u Kazika, 521 km DK4 Tarnów - Dębica

              Komentarz

              • karl
                Classic
                • 2007
                • 11

                #8
                Sorka za pomyłkę. Oczywiście mam silnik BJB. Rurka był podobno wymieniana (sprowadzali ją z ASO z Poznania). Na jutro jestem umówiony w ASO. Zobaczymy co mi tam wymyślą.
                Niestety strasznie mnie zraziła moja Octavka do tej marki. Praktycznie co 2 tyś muszę ją oddawać do naprawy :evil: Jakiś lewy model mi się trafił.

                Komentarz

                Pracuję...